Jsme specialisté na jeans. Vybírejte z 475 střihů a barev džín. Vše skladem!

Nápověda

U nás si zboží můžete nechat doručit následujícími způsoby:

Doprava je ZDARMA při nákupu nad 2.000 Kč.

Využijte příležitosti dopravného zdarma při nákupu v celkové hodnotě nad 2.000 Kč s DPH. Při splnění výše objednávky se automaticky v košíku nastaví výše dopravného na nulu a za žádný z níže uvedených způsobů dopravy nezaplatíte ani korunu! Bezplatné doručení platí pouze na adresy na území ČR.

 

 

Rezervace zboží na našich prodejnách

 

Rezervace zboží je možná na všech našich prodejnách. Zboží si můžete rezervovat na kterékoliv z našich prodejen z nabídnutého seznamu u zboží a vyzvednout osobně. Rezervace zboží na prodejně je vždy ZDARMA. O možnosti vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem nebo SMS zprávou. Po obdržení zprávy s potvrzením možnosti vyzvednutí bude Váš nákup čekat na zvolené prodejně po dobu 5 dnů.
Při vyzvednutí objednávky máte možnost si Vámi objednané zboží prohlédnout a vyzkoušet. V případě, že jste nezvolili správnou velikost můžete si ji ihned na prodejně vyměnit za správnou. Můžete také odebrat pouze část Vaší objednávky nebo si naopak svůj outfit doplnit o další kousek.

 

Seznam prodejen

 

 

 

Česká pošta - Balík na poštu


Česká pošta Vaši objednávku doručí na jednu z pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete. Díky SMS a e-mailu budete vědět, že na Vás balíček čeká. Můžete si ho tak vyzvednout, kdy se Vám to nejvíce hodí. V den expedice dostanete rovněž podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

Cena: 89 Kč

Cena za dobírku: 39 Kč

 

 

Česká pošta - Balík do ruky


Česká pošta Vaši objednávku doručí až k Vám přímo domů. V den doručování dostanete SMS, v den expedice rovněž podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Česká pošta doručuje v pracovní dny v běžné doručovací době, kterou nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště. O tom budete informováni SMSkou i oznámením do poštovní schránky.

Cena: 99 Kč

Cena za dobírku: 39 Kč

 

  

Česká pošta - Balík do balíkovny

Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vámi objednaného zboží. Balík si můžete vyzvednout na více než 2000 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice, z toho 1500 míst najdete v síti společnosti SAZKA. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji. Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete zaplatit platební kartou.

Cena: 59 Kč

Cena za dobírku: 39 Kč

 

Zásilkovna

Zásilkovna je síť více než 5900 odběrových míst, které máte k dispozici pro osobní odběr objednávek, které jste zaslali. Po předání zboží k přepravě do Vámi vybrané výdejny Zásilkovny obdržíte k Vaší objednávce trasovací číslo, díky kterému můžete zásilku sledovat, a heslo, na základě kterého Vám personál předá Vaši zásilku. Zásilku uložíme ve Vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny po dobu 7 dní. Uložení zásilky si můžete prodloužit. Více informací pro příjemce zásilek naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz
Informace o sledování vaší zásilky: 
https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Cena: 59 Kč

Cena za dobírku: 39 Kč

Nechcete hradit poplatek 39 Kč za dobírku? Zarezervujte si vybrané zboží na naší prodejně, tam vám jej vydáme samozřejmě ZDARMA a ještě rádi poradíme s doplněním outfitu.

Nebo zvolte bezpečný způsob platby přes platební bránu ČSOB vaší platební kartou a opět to bude ZDARMA.

V případě výběru dopravy Česká pošta Balík Na poštu, Balík Do ruky, Balík Do balíkovny nebo Zásilkovna vám budeme účtovat poplatek za platbu 39 Kč.

Vaše objednávka dorazí na Vámi zvolenou adresu, prodejnu či výdejní místo do 3-5 pracovních dní od jejího zadání. V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání zásilky, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

 

Pro sledování zásilky se přihlaste

Přihlásit se

 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

 

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 9.00 do 16.00 hod.

 

Nebo nám pošlete e-mail na eshop@exejeans.cz

Na vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška

 

Nesedí vám velikost, střih nebo barva?

Není problém!

 

Pokud není objednané zboží podle Vašich představ, můžete jej do 30 dnů od převzetí vyměnit na kterékoliv prodejně EXE JEANS. Zboží určené k výměně nesmí být nošeno, znečištěno nebo jinak poškozeno a musí být předáno včetně původních visaček a dokladu o jeho koupi - faktury/objednávky z e-shopu apod. Místo vráceného zboží si můžete ihned vybrat jakékoliv jiné zboží z nabídky prodejny v odpovídající hodnotě. V případě, že si vyberete zboží dražší, tak rozdíl v ceně doplatíte na pokladně prodejny v hotovosti nebo platební kartou. Nevybrali jste si? Také nevadí, náš personál Vám peníze za vrácené zboží vyplatí ihned na místě v hotovosti.

V případě, že nemáte žádnou z prodejen po ruce, tak zboží jednoduše do 30 dnů vraťte, my Vám pošleme peníze zpátky a můžete si v klidu vytvořit objednávku novou.

 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 9.00 do 16.00 hod.

 

Nebo nám pošlete e-mail na eshop@exejeans.cz

Na Vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška

 

To, že objednané zboží není dle Vašich představ se prostě občas stává.

Rádi Vám poskytneme delší čas na rozmyšlenou, zda Vám vybrané zboží vyhovuje, než je běžné. Proto jsme prodloužili lhůtu pro vrácení zboží z obvyklých 14 dní na 30 dní.

 

Objednané zboží nám můžete do 30 dnů od převzetí vrátit, a to bez udání důvodu. Máte dvě jednoduché možnosti jak to udělat.

 

ZDARMA osobně na kterékoliv prodejně EXE JEANS

Zboží jednoduše doneste na kteroukoliv z prodejen EXE JEANS (mimo specializovanou prodejnu Tom Tailor v OC Olympia Brno, tato prodejna zboží z EXE Jeans nepřijímá). Náš personál Vám peníze za vrácené zboží vyplatí ihned na místě v hotovosti. Podmínkou vrácení peněz je, že zboží nesmí být nošeno, znečištěno nebo jinak poškozeno a musí být předáno včetně původních visaček. Pro dohledání zboží si vezměte s sebou doklad o jeho koupi - fakturu (daňový doklad), kterou jste obdrželi v zásilce se zbožím.

 

nebo pokud zrovna nemáte žádnou z prodejen po ruce

 

Pošlete nám zboží zpět a my Vám peníze vrátíme na Váš bankovní účet

V takovém případě postupujte následovně:

  • Vyplňte kompletně Návratový formulář. Tento formulář je součásti každé zásilky, ale pokud ho nemůžete najít, tak si jej můžete stáhnout zde a poté vytisknout.

  • Veškeré údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu o koupi – faktuře nebo v e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud se doklad někde zatoulal, tak se přihlaste do svého zákaznického účtu na www.exejeans.cz, kde v sekci Moje objednávky najdete všechny potřebné údaje.

  • Do balíku vložte zboží, které chcete vrátit a vyplněný a podepsaný Návratový formulář. Balíček pečlivě zabalte, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět bez poškození. Balík doporučujeme pojistit ve výši ceny zboží.

  • Balík odešlete na adresu:

Retail active s.r.o.

Třídvorská 70

280 01 Kolín

  • Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

  • Peníze za vrácenou objednávku Vám vrátíme na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného balíku. Obvykle to ovšem bývá mnohem dříve.

  • Podmínkou vrácení kupní ceny je, že zboží nesmí být nošeno, znečištěno nebo jinak poškozeno a musí být předáno včetně původních visaček.

 

 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

 

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 9.00 do 16.00 hod.

 

Nebo nám pošlete e-mail na eshop@exejeans.cz

Na Vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška

 

Čekáte na vrácení peněz za vrácené zboží nebo za uznanou reklamaci? Našim cílem je, abyste čekali jen nezbytně nutnou dobu, a proto nic nebudeme zdržovat.

 

Zboží nám vracíte nebo reklamujete osobně na některé z prodejen EXE JEANS?

  • Za vrácené zboží Vám náš personál peníze vyplatí IHNED na místě v hotovosti, a to bez ohledu na to, zda jste svoji objednávku uhradili v hotovosti nebo platební kartou. Podmínkou vrácení peněz je, že zboží nesmí být nošeno, znečištěno nebo jinak poškozeno a musí být předáno včetně původních visaček a prokážete nákup zboží v našem e-shopu, např. kopií faktury, objednávky z e-shopu apod.

  • V případě reklamace máme sice zákonných 30 dnů, ale chápeme, že tak dlouho čekat nechcete, a proto v naprosté většině případů vyřizujeme reklamace mnohem rychleji. K urychlení uznání reklamace a tím i vrácení peněz doneste zboží kompletní a čisté a doložte doklad o jeho koupi/fakturu.

 

Posílali jste nám zboží poštou?

  • ­­Za vrácenou objednávku Vám peníze vrátíme na bankovní účet uvedený v Návratovém formuláři nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného balíku. Obvykle to ovšem bývá mnohem dříve.

  • Podmínkou vrácení kupní ceny je, že vrácené zboží nesmí být nošeno, znečištěno nebo jinak poškozeno a musí být odesláno včetně původních visaček.

  • Za uznanou reklamaci Vám peníze vrátíme na účet uvedený v Návratovém formuláři nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení

  • Pro rychlé a hladké vrácení peněz věnujte prosím zvláštní pozornost správnému vyplnění čísla bankovního účtu a kódu banky, na který si přejete peníze poslat.

  • Na adrese určené k zasílání vráceného zboží a reklamací není možné vrátit peníze v hotovosti

 

Čekáte na svoje peníze delší dobu nebo jste nenašli odpověď, kterou hledáte?

 

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 9.00 do 16.00 hod.

 

Nebo nám pošlete e-mail na eshop@exejeans.cz

Na vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška

 

Mrzí nás, že Vám zboží neslouží tak, jak by mělo, ale to už tak v životě občas bývá.

 

Pokud tato nepříjemnost nastala, tak veškeré zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od jeho zakoupení. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Na vyřízení reklamace máme sice zákonných 30 dnů, ale chápeme, že tak dlouho čekat nechcete, a proto v naprosté většině případů vyřizujeme reklamace mnohem rychleji. Máte dvě možnosti jak zboží reklamovat.

 

Osobně na kterékoliv prodejně EXE JEANS

S reklamaci Vám rád pomůže náš personál na kterékoliv prodejně EXE JEANSK zahájení reklamačního řízení budeme od Vás potřebovat pouze kompletní a čisté reklamované zboží a doklad o jeho koupi - fakturu/objednávku z e-shopu apod. Sepíšeme spolu reklamační protokol a budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejrychleji.

 

nebo pokud nemáte žádnou z prodejen po ruce

 

Pošlete nám reklamaci poštou

V takovém případě postupujte následovně:

  • Stáhněte si a kompletně vyplňte Reklamační list

  • Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe a rychleji se nám podaří reklamaci vyřídit.

  • Upozorňujeme, že bez vyplněného čísla objednávky nebo faktury nelze zahájit reklamační řízení

  • Pokud v Reklamačním listu zvolíte výměnu nebo opravu, tak uveďte, zda chcete nové či opravené zboží odeslat na Vaši adresu nebo si jej přejete vyzvednout na některé z našich prodejen

  • V případě, že preferujete vrácení kupní ceny, tak je nutné vyplnit číslo účtu, na který si přejete zaslat peníze

  • Do balíku vložte kompletní a čisté reklamované zboží a kompletně vyplněný a podepsaný Reklamační list.

  • Balíček pečlivě zabalte, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět bez poškození. Balík doporučujeme pojistit ve výši ceny zboží.

  • Balík odešlete na adresu:

Retail active s.r.o.

Třídvorská 70

280 02 Kolín

  • Na této adrese není možné reklamovat zboží osobně.

  • Pokud bude Vaše reklamace uznaná, peníze Vám vrátíme na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud uznána nebude, budeme Vás informovat o důvodech zamítnutí a zboží Vám vrátíme.

  • V případě oprávněného požadavku na výměnu, Vám nové zboží doručíme na zvolené místo nejpozději do 14 dnů

  • Opravené zboží Vám doručíme na zvolené místo nejpozději do 30 dnů. Obvykle to ovšem bývá mnohem dříve.

 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

 

Zavolejte nám

Kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 9.00 do 16.00 hod.

 

Nebo nám pošlete e-mail na reklamace@exejeans.cz

Na vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

 

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška