Jak mohu zboží reklamovat?

Mrzí nás, že Vám zboží neslouží tak, jak by mělo, ale to už tak v životě občas bývá.

Pokud tato nepříjemnost nastala, tak veškeré zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od jeho zakoupení. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Na vyřízení reklamace máme sice zákonných 30 dnů, ale chápeme, že tak dlouho čekat nechcete, a proto v naprosté většině případů vyřizujeme reklamace mnohem rychleji. Máte dvě možnosti jak zboží reklamovat.

Osobně na kterékoliv prodejně EXE JEANS

S reklamaci Vám rád pomůže náš personál na kterékoliv prodejně Exe Jeans. K zahájení reklamačního řízení budeme od Vás potřebovat pouze kompletní a čisté reklamované zboží a doklad o jeho koupi - fakturu/objednávku z e-shopu apod. Sepíšeme spolu reklamační protokol a budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejrychleji.

Nebo pokud nemáte žádnou z prodejen po ruce, pošlete nám reklamaci kurýrem.

V takovém případě postupujte následovně:

Stáhněte si a kompletně vyplňte Reklamační list

Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe a rychleji se nám podaří reklamaci vyřídit.

Upozorňujeme, že bez vyplněného čísla objednávky nebo faktury nelze zahájit reklamační řízení

Pokud v Reklamačním listu zvolíte výměnu nebo opravu, tak uveďte, zda chcete nové či opravené zboží odeslat na Vaši adresu nebo si jej přejete vyzvednout na některé z našich prodejen

V případě, že preferujete vrácení kupní ceny, tak je nutné vyplnit číslo účtu, na který si přejete zaslat peníze

Do balíku vložte kompletní a čisté reklamované zboží a kompletně vyplněný a podepsaný Reklamační list.

Balíček pečlivě zabalte, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět bez poškození. Balík doporučujeme pojistit ve výši ceny zboží.

Balík odešlete na adresu:

Retail active s.r.o.

Třídvorská 70

280 02 Kolín

Na této adrese není možné reklamovat zboží osobně.

Pokud bude Vaše reklamace uznaná, peníze Vám vrátíme na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud uznána nebude, budeme Vás informovat o důvodech zamítnutí a zboží Vám vrátíme.

V případě oprávněného požadavku na výměnu, Vám nové zboží doručíme na zvolené místo nejpozději do 14 dnů.

Opravené zboží Vám doručíme na zvolené místo nejpozději do 30 dnů. Obvykle to ovšem bývá mnohem dříve.

 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

Zavolejte nám, kontaktovat nás můžete na tel. čísle 702 280 568 od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hod.

Nebo nám pošlete e-mail na reklamace@exejeans.cz

Na vaše e-maily odpovíme co možná nejdříve, nejpozději však během následujícího pracovního dne.

za tým e-shopu EXE JEANS

Eliška